torstai 3. marraskuuta 2011

IJoulu tule jo

"Wintoosan käyttäjät saa imee vaik pamppuu, mä vaan rakastan mun omppuu"



Olen siis todellakin vannoutunut Mac-fani. Ihastus alkoi välittömästi Riston lähettäessä mulle MacBookin ylioppilaslahjaksi 1.6.2008. Kolmen päivän jälkeen ihastus syveni rakkaudeksi, kun tajusin että
-kone ei kaadu, eikä heitä ruudulleni error-settejä
-kone on kaunis ja hiljainen
-kone on todellinen kannettava, sitä jaksaa kantaa yhdellä kädellä kevyesti ja sen johto on tehty helposti mukaan pakattavaksi
-ohjelmien käyttö on naurettavan helppoa
-kirjoittaminen näppäimistöllä on uskomattoman kevyttä
Nurkissa pyörii koulun puolesta saatu Dell läppäri, mutta ainoa ohjelma mitä sillä oikeastaan käytän on Word.

Kävin mammalla poikkeamassa ja siirsin pari kuvaa mamman IPhonesta omaan Samsung puhelimeeni ja mietin että miksi. Miksi ihmeessä mulla ei edelleenkään ole IPhonea ? Annoin tassua, pyörin ympäri, istuin, makasin, leikin kuollutta ja tuijotin koiranpentuilmeellä rakastavan äitini kasvoja ja sieltä se tuli "no eihän se Soneran tarjous nyt kovin paha ole siitä IPhone 4S:stä". Nyt sitten odotetaan tuleeko mulle IJoulu VALKOINEN.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti